X

Вітаємо на нашому сайті!



У Вас встановлене розширення AdBlock або подібне. Будь ласка, додайте наш сайт до білого списку, - тим самим Ви сприятимете його розвитку, - адже сайт не утримується олігархами.
Аратта - На головну

25 квітня 2018, середа

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Гоголь, зупиняючись у німецьких готелях, підписувався як “Гоголь-українець”. Гоголя не любили в Росії, бо героїчною і красивою показував він Україну, а нерозумною і дикою Московщину. “Киньмо Московщину… Для кого ми працюємо?… Поїдемо до Києва, адже він наш, не їхній”, – писав він у листі до другого українця – Михайла Максимовича, видатного нашого вченого-природознавця, історика, філософа, фольклориста.

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)


Погода в Україні:
 

Наш банер

Наш банер


На “5 каналі” розгорівся конфлікт між керівництвом і редакцією

Телебачення Регіон: м.Київ 7536 переглядів Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 2.11.2006 14:04 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

“5 канал” лихоманить
“5 канал” лихоманить
З “5 каналу” звільнилися шеф-редактор служби новин Михайло Кукін, його заступник Петро Стебницький і журналіст Валентин Трохимчук. Причиною став новий конфлікт між керівництвом і редакцією телеканалу.

Кукін і його колеги не погодилися зі звільненням випускаючого редактора новин, вважаючи його дуже професійним фахівцем.

Шеф-редактор каналу Олександр Народецький звільнив цю людину після того, як стало відомо, що випуск новин, показаний о 12 годин ночі із суботи на неділю, було записано за 20 хвилин до ефіру і вийшов в ефір у записі. Як зазначає газета "15 хвилин", прізвище випускаючого редактора на каналі не називають "з етичних міркувань".

Представники випускаючої групи стали на захист свого колеги, заявивши, що це порушення не є дуже серйозним і воно не позначилося на якості ефіру. Але менеджмент каналу їхні аргументи в увагу не прийняв, передає "Телекритика".

Керівництво каналу підтвердило Кореспондент.net факт заяви про звільнення за власним бажанням Кукіна, Трохимчука і Стебницького. Заяви перших - задоволені, Стебницького - розглядається.

"Через інцидент із записом випуску новин 28 жовтня о 23:00 проведене службове розслідування. За цим фактом всі члени випускаючої групи одержали догану і були оштрафовані", - зазначили на "5 каналі".

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Телебачення»:
Loading...
  
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Тільки осягнувши минуле, люди будуть здатні на пророцтва, що спрямовані в майбутнє”
Дмитро Волкогонов

 
 
Опитування:

Україна сьогодні -
Окупована країна
Незалежна і самостійна
“Бананова республіка”
Час покаже







 

 

 
Internet Map Счётчик тиц и PR

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2018.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.