X

Вітаємо на нашому сайті!



У Вас встановлене розширення AdBlock або подібне. Будь ласка, додайте наш сайт до білого списку, - тим самим Ви сприятимете його розвитку, - адже сайт не утримується олігархами.
Аратта - На головну

21 жовтня 2018, неділя

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- гетьман Петро Дорошенко останні двадцять років свого довгого й бурхливого життя прожив у почесному засланні в Росії. Був Вятським воєводою. Отримав від російського царя в маленькому містечку Яропольче (Волоколамський повіт поблизу Москви) помістя - 1000 дворів і пенсію в 1000 карбованців. Там же він і помер 9 листопада 1698 року, де і був похований. Був тричі одружений, мав двох дочок і трьох синів. Його правнучкою, по лінії останнього шлюбу з Агафією Єропкиною, була .... дружина Олександра Пушкіна – Наталя Гончарова...

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)


Погода в Україні:
 

Наш банер

Наш банер


$30 мільйонів за інтернет-видання Газета.ru

Медіа 5704 перегляди Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 26.11.2006 17:47 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

В російському “Газпромі” продають не лише газ, а й формують суспільну думку через мережу власних ЗМІ
В російському “Газпромі” продають не лише газ, а й формують суспільну думку через мережу власних ЗМІ
Гендиректор компанії “Газпромінвестхолдинг” Алішер Усманов має намір придбати ВАТ ВД “Секрет фірми”, сума операції оцінюється в $45-50 мільйонів.

Зокрема, за інтернет-видання Газета.ru підприємець готовий заплатити $30 мільйонів, повідомило РІА “Новості” джерело, обізнане в медіа-колах.

За словами джерела, мова йде не лише про інтернет-видання Газета.ru, але й тижневики "Секрет фірми", "Маєш право" та "Все ясно", що входять до видавничого дому “Секрет фірми”.

Представники аналітичного співтовариства повідомили, що такий об'єм операції дуже великий, оскільки в 2005 році ІД “Секрет фірми” заплатив ВД Родіонов за 100% Газета.ru $5-10 мільйонів.

В оточенні Усманова відмовилися від коментарів із цього приводу. "Ми не коментуємо цю тему", - повідомив офіційний представник бізнесмена.

Усманов вже володіє телеканалом 7ТВ і газетою "Комерсант".

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Медіа»:
Loading...
  
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Від Трипілля українці як солідаристи тяжіють до кооперативної співпраці, але у 1929 році більшовики перетворили на колгоспи та радгоспи численні сільськогосподарські товариства, машинові товариства, товариства спільного оброблення землі, тощо...”
Юрій Липа

 
 
Опитування:

Україна сьогодні -
Окупована країна
Незалежна і самостійна
“Бананова республіка”
Час покаже







 

 

 
Internet Map Счётчик тиц и PR

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2018.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.