Аратта - На головну

28 липня 2017, п`ятниця

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в селі Лемеші (Чернігівська область) на початку XVIII століття народився хлопчик Олексій Розум. У вільний від випасу корів час, він співав у сільскому церковному хорі, де був помічений, відправлений до Петербургу й згодом став графом Розумовським й вінчаним чоловіком імператриці Елизавети (щоправда без права престолонаслідування). Брат графа Кирило у 18 років (!!!) очолив петербургську академію наук, а згодом ще й став гетьманом Лівобережної України...

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)


Погода в Україні:
 

Наш банер

Наш банер


Російська газета “Известия” надрукувала фальшиве інтев’ю з Тимошенко

Скандал 2383 перегляди Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 24.10.2011 17:46 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

Російська газета “Известия” надрукувала фальшиве інтев’ю з Тимошенко
Російська газета “Известия” надрукувала фальшиве інтев’ю з Тимошенко
Російська газета “Известия” опублікувала фальшиве інтерв’ю Юлії Тимошенко.

Так, у понеділок, 24 жовтня 2011, у газеті вийшов матеріал журналістки Яніни Соколовської під заголовком: "Юлія Тимошенко: "Російські силовики починають знищувати мене. А я дарувала Москві мармурові панно".

Матеріал проілюстровано фото з зали Печерського райсуду напередодні вироку у справі Тимошенко.

У вступі до "інтерв'ю" сказано, що "екс-прем'єр України Юлія Тимошенко розповіла "Известиям" про підґрунтя нової кримінальної справи, порушеної українською Генпрокуратурою щодо неї".

В "інтерв'ю" Тимошенко, зокрема, стверджує, що ЄЕСУ "не приховувала гроші в російських банках", і в неї "дійсно була корпоративна (чекова) книжка підприємства на $146 тис".

Українські інформагентства у понеділок також поширили цитати Тимошенко з цього матеріалу під виглядом нових коментарів з СІЗО.

Проте, як з'ясувала "Українська правда", під виглядом нового інтерв'ю Тимошенко з СІЗО "Известия" опублікували інтерв'ю Тимошенко 2001 року, в якому вона коментує справу ЄЕСУ.

У свою чергу прес-секретар Тимошенко Марина Сорока підтвердила "Українській правді", що лідер "Батьківщини" не давала інтерв'ю газеті "Известия", назвавши його "фальшивкою".

"Те, чим займається газета "Известия" - це нечистоплотна журналістика. Журналіст, який дбає про своє ім'я, ніколи не підсовує своїм читачам матеріали, які вони називають інтерв'ю, але які є фантазіями авторів", - сказала вона.

"Я стверджую, що подібні відповіді, які видаються нібито від імені Юлії Володимирівни, Тимошенко не давала газеті "Известия", - додала Сорока.

Вона також заявила, що не знає, "кому вигідна ця фальшивка, але швидше за все тим, хто щодня намагається сфабрикувати якісь нові справи" проти Тимошенко.

Сорока вважає, що "коріння цієї фальшивки потрібно шукати у головреда цієї газети, яка відома тим, що компілює свої інтерв'ю з чужих матеріалів".

Як відомо, раніше головний редактор газети "Известия в Украине" Яніна Соколовська публікувала інтерв'ю з відомими політиками, компілюючи їхні відповіді з матеріалів прес-конференцій.

Соколовська також відмовилася публікувати відповідь журналіста "Української правди" Сергія Лещенка на статтю В'ячеслава Піховшека, в якій він прогнозує його вбивство.

Як відомо, газета "Известия в Украине" є підрозділом російських "Известий". Однак одним з акціонерів українських "Известий" є Ігор Коломойський.

Від “Аратти”: на момент публікації цієї інформації скандальний матеріал з сайту російської газети було видалено.

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Скандал»:
Loading...
  
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Єдина країна в світі, де не викладалася в університетах історія цієї країни, де історія вважалася чимось забороненим, ворожим і контрреволюційним, — це Україна. Другої такої країни на земній кулі нема. Де ж рождатися, де плодитися дезертирам, як не у нас? Де рости слабодухим і запроданцям, як не у нас? Не вина це дезертирів, а горе. Не судить їх треба, а просить прощення і плакати за погане виховання, за духовне каліцтво у великий час. Їх не учили Батьківщині — їх учили класовій ворожнечі і боротьбі, їх не учили історії. Народ, що не знає своєї історії, є народ сліпців.”
Олександр Довженко

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 
Опитування:

Україна сьогодні -
Окупована країна
Незалежна і самостійна
“Бананова республіка”
Час покаже







 

 

 
Яндекс цитування Internet Map Счётчик тиц и PR Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2017.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.