Аратта - На головну

26 березня 2017, неділя

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта у twitter Аратта ВКонтакті Аратта в YouTube
  Українські словники on-line Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Заліщики (Тернопільська область), після нападу Німеччини на Польщу в 1939 році, деякий час перебував польський уряд. А вже після вступу у війну Радянського Союзу, цей уряд через Румунію евакуюється в Англію, й до 1945 року вважався легітимним урядом Польщі...

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)


Погода в Україні:
 

Наш банер

Наш банер


Напередодні голосування за Путіна в Росії прикриють залишки свободи слова

Світ навколо нас 1999 переглядів Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 14.02.2012 09:58 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

Напередодні голосування за Путіна в Росії прикриють залишки свободи слова
Напередодні голосування за Путіна в Росії прикриють залишки свободи слова
Керівництво ВАТ “Газпром-Медіа” зажадало дострокової відставки ради директорів радіостанції “Эха Москвы”.

Про це 14 лютого повідомив в своєму микроблозі на Twitter головний редактор радіостанції Олексій Венедиктов.

Також у "Газпром-Медіа" зажадали зміни складу незалежних директорів "Эха Москвы". На думку Венедиктова, це означає, що він, а також заступник головного редактора радіостанції Володимир Варфоломєєв позбудуться своїх постів у раді директорів.

Замість себе і Варфоломєєва Олексій Венедиктов запропонував ввести в раду директорів генерального директора "Эха Москвы" і телекомпанії "Эхо-ТБ" Юрія Федутінова.

Від “Аратти”: загальновідомо, що радіостанція "Эхо Москвы" була остнньою територією, де існувала санкціонована Кремлем свобрда слова. Очевидно, що тепер, перед "виборами" Путіна і після того, як радіостанція поширювала інформацію про мітинги опозиції, терпець влади урвався.

Що буде далі? Достатньо пригадати історію з телеканалом НТВ, який колись також насмілився подавати в ефір інформацію не так, як її бажали бачити у Кремлі. Саме власник у особі "Газпром-Медіа" - став таким собі "міністерством правди" і тепер аудиторія НТВ отримує виключно "правильну" інформацію, ретельно погоджену з кремлівськими чиновниками.

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Світ навколо нас»:
Loading...
  
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Коли ми не знаємо собі ціни, то чого ми варті?”
Микола Левицький

 
 
Опитування:

Україна сьогодні -
Окупована країна
Незалежна і самостійна
“Бананова республіка”
Час покаже









 

 

 
Яндекс цитування Internet Map Счётчик тиц и PR Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2017.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.