Аратта - На головну

28 березня 2017, вівторок

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта у twitter Аратта ВКонтакті Аратта в YouTube
  Українські словники on-line Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- гетьман Петро Дорошенко останні двадцять років свого довгого й бурхливого життя прожив у почесному засланні в Росії. Був Вятським воєводою. Отримав від російського царя в маленькому містечку Яропольче (Волоколамський повіт поблизу Москви) помістя - 1000 дворів і пенсію в 1000 карбованців. Там же він і помер 9 листопада 1698 року, де і був похований. Був тричі одружений, мав двох дочок і трьох синів. Його правнучкою, по лінії останнього шлюбу з Агафією Єропкиною, була .... дружина Олександра Пушкіна – Наталя Гончарова...

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)


Погода в Україні:
 

Наш банер

Наш банер


“Український тиждень” з’ясував, що його наклад скуповували представники UMH Бориса Ложкіна

Скандал 2724 перегляди Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 10.09.2012 15:58 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

Так виглядає обкладинка скандального номера часопису
Так виглядає обкладинка скандального номера часопису
Часопис “Український тиждень” заявляє, що представники UMH Бориса Ложкіна скуповують наклад видання і перешкоджають його розповсюдженню.

Видання з’ясувало, що №36 «Українського тижня» 7 вересня викуповували у реалізаторів представники UMH Group, що належить Борису Ложкіну. Дистрибуторські структури УМХ взагалі досі не розпочали продаж останнього числа журналу.

Працівники точок роздрібної мережі розповсюдження періодики в метрополітені повідомили, що масово скуповували примірники №36 Тижня «ті самі люди, що постачають журнал «Корреспондент». Як відомо, «Корреспондент» де-юре перебуває у власності Петра Порошенка, але де-факто управління виданням здійснюють структури Українського Медіа Холдингу(UMHGroup).

Також видання дізналося, що деякі дистрибуторські мережі взагалі не розпочинали продажу №36 «Українського тижня». Зокрема, представники ТОВ «Преса Трейд» (Київ, мережа розповсюдження у супермаркетах) повідомили, що не змогли розпочати реалізацію журналу з «технічних причин», хоча інша періодика в їхній мережі з’явилася вчасно. Працівники фірми «Твоя Преса» (Харків) стверджують, що «номер не вийшов», хоча наклад для харківських реалізаторів також надійшов у належні терміни. Читачі з Одеси повідомляють, що свіжого числа «Українського тижня» немає й у місцевій мережі «Горпресса». Усі згадані дистрибутори контролюють структури UMHGroupБориса Ложкіна.

Видання нагадує, що обкладинка журналу й одна з ключових статей №36 «Українського тижня» присвячені темі маніпуляції в українських ЗМІ та монополізації медіа-ринку. На обкладинці зображені: Віктор Янукович, Дмитро Фірташ, Рінат Ахметов, Петро Порошенко та Борис Ложкін. Про компанію останнього також ідеться у статті «Хто створив маніпулятивну систему ЗМІ».

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Скандал»:
Loading...
  
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Всяке партійне збіговисько складається із неуків і негідників”
Наполеон

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 
Опитування:

Україна сьогодні -
Окупована країна
Незалежна і самостійна
“Бананова республіка”
Час покаже









 

 

 
Яндекс цитування Internet Map Счётчик тиц и PR Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2017.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.