Аратта - На головну

22 жовтня 2017, неділя

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- українська мова посіла друге місце в світі за мелодійністю після італійської. Також її визнали третьою найкрасивішою мовою в світі за такими критеріями, як фонетика, лексика, фразеологія та побудова речень після французької та перської мов на мовному конкурсі, що пройшов у Парижі в 1934 році...

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)


Погода в Україні:
 

Наш банер

Наш банер


З ТВі виводять активи?

Скандал 2871 перегляд Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 7.05.2013 14:47 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

З ТВі виводять активи?
З ТВі виводять активи?
З телеканалу ТВі почали виводити активи.

Про це "Українській правді" повідомила екс-прес-секретар каналу Лана Самохвалова.

"Згідно з повідомленням Державної служби інтелектуальної власності, 26 квітня 2013 року нею отримана угода між ТОВ "Медіа Інфо" та ТОВ "Інфо24", згідно з якою всі права на торгові марки "ТВі" мають відійти "Інфо24", - сказала Самохвалова.

"Директором "Інфо24" є Віталій Портніков. Власниками компанії є Микола Княжицький (25%), Артем Шевченко (25%), Віталій Портніков (25%) та Наталя Катеринчук (25%)", - нагадала вона.

"При цьому, Княжицький, Шевченко і Портніков мають контрольний пакет (сукупно контролюється 75% голосів). Згідно з даними Інформаційно-ресурсного центру, Портніков є єдиною особою, уповноваженою підписувати договори від імені "Інфо24", - сказано в повідомленні.

"Таким чином, внаслідок підписання Портніковим відповідної угоди та подання її до Державної служби інтелектуальної власності, компанія "Медіа Інфо" втратила всі права на бренд "ТВі", - зазначила Самохвалова.

"Як відомо, наразі стверджується, що Олександр Альтман "чесно придбав" телеканал ТВі переписавши на себе акції "Медіа Інфо" – керуючої компанії телеканалу та власника бренду "ТВі", - додала вона.

"Проте, вивід активів з "Медіа Інфо" яскраво демонструє використання "покупцями" класичних рейдерських технологій, коли після тимчасового захоплення контролю над підприємством з нього викачуються всі активи і переписуються на довірених осіб", - підкреслила екс-речниця ТВі.

"Очевидно, що у випадку "законної купівлі" підприємства нові власники, як правило, не переписують придбані разом з підприємством бренди на третіх осіб", - наголосила вона.

"Але підписання угоди щодо торговельної марки "ТВі" може означати, що або Портніков та більшість акціонерів "Інфо24" і є "довіреними особами" рейдерів, або що передача бренду є формою оплати за "лояльність" з їхнього боку", - сказано в повідомленні.

"Також можна припустити і варіант, що підпис Портнікова підробили – враховуючи, що канал ТВі захоплений за підробленими документами, підробка підпису Портнікова на договорі щодо торговельної марки "ТВі" буде повністю в світлі останніх тенденцій", - зазначила Самохвалова.

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Скандал»:
Loading...
  
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Релігія це зітхання пригнобленої тварі, серце безсердечного світу, подібно до того як вона - дух бездушних порядків. Релігія є опіум народу ”
Карл Маркс

 
 
Опитування:

Україна сьогодні -
Окупована країна
Незалежна і самостійна
“Бананова республіка”
Час покаже







 

 

 
Яндекс цитування Internet Map Счётчик тиц и PR Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2017.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.