Аратта - На головну

30 травня 2017, вівторок

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- у 1919-1920 роках Кам`янець-Подільський ненадовго став державним центром України - останньою столицею УНР. Сюди перемістилися Директорія та Уряд УНР. В місті постав Комітет охорони Республіки. Однак у 1920 році Червона армія розгромила війська УНР.

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)


Погода в Україні:
 

Наш банер

Наш банер


У оточенні Януковича нічого не чули про кидок журналістів

Скандал 4206 переглядів Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 9.02.2007 18:06 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

У оточенні Януковича нічого не чули про кидок журналістів
У оточенні Януковича нічого не чули про кидок журналістів
Керівництво регіоналів нічого не чуло про заборгованість з зарплатні журналістам "Схід-медіа". Так сказала народний депутат Герман-Стеців.

Сьогодні, 9 лютого, у коментарі ЗІКу, радник Прем’єр-мініністра України Віктора Януковича народний депутат Ганна Герман сказала, що нічого не знає про заборгованість журналістам ТОВ “Схід-медіа груп”, які в період передвиборної компанії працювали на Віктора Януковича.

«Хто це такі? Я нічого про них не знаю», – сказала нині радник, а в період передвиборної кампанії 2006 року прес-секретар Віктора Януковича Ганна Герман.

Як повідомлялося раніше, вчора колектив редакції сайту “Схід-медіа”
публічно звернувся до Президента України Ющенка із проханням допомогти вирішити проблему із заборгованністю редакції з боку партії Регіонів, яку вони “приховано піарили” під час останніх виборів.

“На сайті Cxid.info у період з січня по листопад 2006 року було опубліковано більше 1237 інформаційних матеріалів, присвячених партії Регіонів, Віктору Януковичу, Олександру Єфремову, Віктору Тіхонову, що в грошовому виразі складає 250 тисяч гривень”, - йдеться в зверненні колективу Cxid.info до Президента Віктора Ющенка.

Засновниками ТОВ “Схід-медіа груп” є: ЗАТ “Фінансист ”, Ігор Жутаєв (заступник голови правління АБ “Укркомунбанк”), В. І. Мірошник - прес-секретар Януковича.

Як стало відомо, керівництво ТОВ повідомило журналістів про їхнє скорочення, яке станеться 11лютого, й пообіцяло, що всім буде забезпечено нове робоче місце та зарплатня. Разом із тим, керівництво заявляє, що грошей дя погашення заборгованності - немає.

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Скандал»:
Loading...
  
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Якщо знаєш себе і супротивника, то завжди виграватимеш. Якщо знаєш себе, але не знаєш супротивника - один раз переможеш, всі інші - програєш. Якщо не знаєш ні себе, ні його - завжди програватимеш”
Цзу Дзинь

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 
Опитування:

Україна сьогодні -
Окупована країна
Незалежна і самостійна
“Бананова республіка”
Час покаже







 

 

 
Яндекс цитування Internet Map Счётчик тиц и PR Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2017.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.