Аратта - На головну

18 жовтня 2017, середа

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- свій шлях до Місяця радянський «Луноход» розпочав в Україні. Для підготовки команди, що ним керувала, та для випробовувань самого апарата в кримських горах під Сімферополем було створено спеціальний «місяцедром». У 70-х на Місяць було запущено всього два «трактори» — «Луноход-1» та «Луноход-2». Під час виконання місячної місії «трактористи» теж знаходилися в Криму — у центрі керування в селищі Шкільне. Пізніше зі Шкільного керували роботою космічних кораблів «Союз», брали участь у здійсненні першої міжнародної стиковки «Союз»-«Аполон», відстежували перший, і єдиний, політ радянського «човника» «Буран». Після проголошення незалежності України центр у Криму було майже повністю знищено...

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)


Погода в Україні:
 

Наш банер

Наш банер


Правда про Україну дратує кремлівських цензорів

Імперія «Совок» 1678 переглядів Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 31.10.2014 19:08 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

Правда про Україну дратує кремлівських цензорів
Правда про Україну дратує кремлівських цензорів
“Роскомнагляд” виніс попередження радіостанції та сайту “Ехо Москви” через оприлюднення матеріалу про ситуацію в аеропорту Донецька.

Відповідний документ опубліковано на сайті "Ехо Москви". Крім того, про це йдеться у повідомленні на сайті "Роскомнагляду".

Згідно з повідомленням, у радіопрограмі "Своими глазами", яка вийшла в ефір 29 жовтня 2014 року, була оприлюднена інформація, "що виправдовує практику військових злочинів". Стенограма зазначеної програми розміщена на сайті радіостанції.

Головний редактор "Ехо Москви" Алєксєй Венедиктов написав у своєму "Твіттері", що оскаржуватиме рішення відомства у суді.

З аналогічною позицією виступив і шеф-редактор сайту "Ехо Москви" Віталій Рувинський.

"Ми не згодні з цим. Ми безумовно будемо відстоювати свою позицію в суді і домагатися зняття попередження", - написав Рувинський у своєму блозі.

Як повідомлялося раніше, у березні "Роскомнагляд" виніс попередження виданню "Лента.ру" через інтерв’ю з "Правим сектором". Згодом головним редактором "Лента.ру" призначили кремлівського ставленика, а колектив видання у повному складі звільнився.

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Імперія «Совок»»:
Loading...
  
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Особа, що не володіє мовою народу, на землі якого проживає, - гість або окупант, або раб цього окупанта”
Карл Маркс

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 
Опитування:

Україна сьогодні -
Окупована країна
Незалежна і самостійна
“Бананова республіка”
Час покаже







 

 

 
Яндекс цитування Internet Map Счётчик тиц и PR Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2017.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.