Аратта - На головну

28 березня 2017, вівторок

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта у twitter Аратта ВКонтакті Аратта в YouTube
  Українські словники on-line Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- передтечею кінотворчості італійськіх неореалістів була стрічка, знята українською кіностудією. Цією кінострічкою фахівці вважають фільм Марка Донського “Веселка” (1943 рік) за однойменною повістю Ванди Василевської. Фільм був знятий на київській кіностудії, яка в роки Другої світової війни була евакуйована в Середню Азію. Він розповідає про українське село під час війни. Президент Рузвельт, переглянувши фільм, надіслав режисерові телеграму з подякою, а у 1944 році картина була відзначена Асоціацією кіно і радіо США.

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)


Погода в Україні:
 

Наш банер

Наш банер


Аксьонов хоче зробити для кримських татар місцевого “телебрехунця”

Імперія «Совок» Регіон: Автономна республіка Крим 3099 переглядів Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 3.04.2015 14:08 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

Аксьонов хоче зробити для кримських татар місцевого “телебрехунця”
Аксьонов хоче зробити для кримських татар місцевого “телебрехунця”
Керівник анексованого Росією Криму Сергій Аксьонов виступає за створення Суспільної кримськотатарської телерадіокомпанії за прикладом “Общественного Российского Телевидения”.

Про це повідомляється на сайті так званого "уряду" Криму.

За словами Аксьонова, 2 квітня учасники конференції громадського руху кримськотатарського народу "Къырым", ветеранів національного руху, представників кримськотатарської громадськості у Сімферополі попросили його посприяти створенню в Криму "Общественной крымскотатарской телерадиокомпании (ОКТРК) за прикладом Общественного Российского Телевидения".

"Уряд Республіки Крим цілковито підтримує цю пропозицію", - заявив Аксьонов.

"Ми розуміємо, що є величезна потреба в розвитку кримськотатарських засобів масової інформації. У структурі телеканалу "Перший кримський" діє кримськотатарська редакція, але цього недостатньо", - додав він.

Аксьонов заявив, що "в останні роки кримськотатарський сегмент інформаційного простору республіки був значною мірою монополізовано приватним медіахолдингом "ATR" і сьогодні "приватна структура, прикриваючись інтересами народу, використовує своє монопольне положення для політичних маніпуляцій".

"Мета подібних дій зрозуміла: створити в міжнародної громадськості враження, що влада нібито позбавляє кримськотатарський народ доступу до інформації рідною мовою й переслідує інакомислячих", - спробував спотворити ситуацію Аксьонов.

За його словами, керівництво холдингу саме "зірвало процес ліцензування, що призвело до припинення мовлення ATR".

"Це елемент інформаційної війни проти Криму й Росії. У результаті страждають кримчани, які становлять аудиторію телеканалу й інших ЗМІ, які входять у медіахолдинг "ATR". На жаль, страждають і діти, оскільки мовлення дитячого каналу "Lale" також припинено", - заявив Аксьонов.

Він наголосив, що в ситуації винні нібито саме власники медіахолдингу.

"Створення справді народного кримськотатарського телебачення, вільного від ідеологічного й фінансового диктату, сприятиме реалізації права кримських татар на отримання правдивої, об’єктивної та неупередженої інформації рідною мовою, надасть додатковий імпульс розвитку національної культури", - заявив Аксьонов.

Він повідомив, що профільним "міністерствам і відомствам Республіки Крим" доручено сприяти "новому кримськотатарському телебаченню в реалізації цієї громадської ініціативи".

При цьому Аксьонов заявив, що влада нібито зацікавлена у збереженні колективу ATR.

Як відомо, окупаційна влада Криму не дозволила кримськотатарським ЗМІ, зокрема каналу ATR, отримати нову ліцензію, через що ті припинили роботу з 1 квітня.

ATR транслював передачі російською, українською та кримськотатарською мовами.

Кримські татари – найбільші у Криму поборники єдності України та АРК і противники незаконного "приєднання" півострова до РФ.

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Імперія «Совок»»:
Loading...
  
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Такого безладу ніде немає. Треба, щоб сюди прийшли піночети й навели порядок. Бо в Україні жити соромно. Країна, де не діють закони. Це не демократія, а суцільна вакханалія. У нас безнадійно втрачений етично-моральний стрижень”
Іван Марчук

 
Реклама на порталі
 
Опитування:

Україна сьогодні -
Окупована країна
Незалежна і самостійна
“Бананова республіка”
Час покаже









 

 

 
Яндекс цитування Internet Map Счётчик тиц и PR Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2017.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.