Аратта - На головну

31 березня 2017, п`ятниця

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта у twitter Аратта ВКонтакті Аратта в YouTube
  Українські словники on-line Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Гоголь, зупиняючись у німецьких готелях, підписувався як “Гоголь-українець”. Гоголя не любили в Росії, бо героїчною і красивою показував він Україну, а нерозумною і дикою Московщину. “Киньмо Московщину… Для кого ми працюємо?… Поїдемо до Києва, адже він наш, не їхній”, – писав він у листі до другого українця – Михайла Максимовича, видатного нашого вченого-природознавця, історика, філософа, фольклориста.

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)


Погода в Україні:
 

Наш банер

Наш банер


У Кремлі не вважають утиском свободи слова закриття телеканалу ATR у Криму

Імперія «Совок» Регіон: Автономна республіка Крим 2891 перегляд Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 7.04.2015 11:49 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

У Кремлі не вважають утиском свободи слова закриття телеканалу ATR у Криму
У Кремлі не вважають утиском свободи слова закриття телеканалу ATR у Криму
У Росії здивовані «обурливими і безпідставними» заявами про утиски свободи слова у Криму та прав кримськотатарського народу через закриття єдиного у світі кримськотатарського телеканалу ATR.

Про це йдеться у заяві МЗС Росії, опублікованій у понеділок, 6 квітня.

«Глибоке здивування викликає галас, піднятий низкою зарубіжних партнерів і правозахисних організацій навколо медіахолдингу ATR, який з 1 квітня припинив теле- і радіомовлення у Республіці Крим, так як не пройшов у встановлені терміни процедуру реєстрації як російський засіб масової інформації. Спроби пояснити ситуацію, що склалася утиском свободи слова та прав кримськотатарських ЗМІ безпідставні та обурливі. Часу з травня 2014 було цілком достатньо для сумлінного і коректного оформлення всіх необхідних документів», – йдеться в заяві МЗС Росії.

У російському дипломатичному відомстві припустили, що причиною припинення мовлення телеканалу є «умисне саботування власниками медіахолдингу вимог російського законодавства».

«Закликаємо всіх, хто дійсно зацікавлений у розвитку плюралізму ЗМІ, припинити підтримку штучного нагнітання ситуації у сфері міжнаціональних відносин у Криму, де вперше кримськотатарська, українська і російська мови отримали рівноправний статус, закріплений у Конституції Республіки Крим», – заявили в російському МЗС.

До кінця березня медіа-холдингу ATR так і не вдалося зареєструватися як ЗМІ згідно із російським законодавством. Кілька разів холдинг подавав документи до «Роскомнадзору», але їх повертали назад із різних причин. Проти ночі на 1 квітня телеканал ATR, а так само і дитячий кримськотатарський телеканал «Ляле», припинив мовлення.

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Імперія «Совок»»:
Loading...
  
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Ніколи не виживе той народ, який сприймає трактування своєї історії очима сусіда”
Фрідріх Ніцше

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 
Опитування:

Україна сьогодні -
Окупована країна
Незалежна і самостійна
“Бананова республіка”
Час покаже









 

 

 
Яндекс цитування Internet Map Счётчик тиц и PR Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2017.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.