Аратта - На головну

23 березня 2017, четвер

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта у twitter Аратта ВКонтакті Аратта в YouTube
  Українські словники on-line Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Гоголь, зупиняючись у німецьких готелях, підписувався як “Гоголь-українець”. Гоголя не любили в Росії, бо героїчною і красивою показував він Україну, а нерозумною і дикою Московщину. “Киньмо Московщину… Для кого ми працюємо?… Поїдемо до Києва, адже він наш, не їхній”, – писав він у листі до другого українця – Михайла Максимовича, видатного нашого вченого-природознавця, історика, філософа, фольклориста.

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)


Погода в Україні:
 

Наш банер

Наш банер


Ще 15 російських телеканалів заборонили для показу в Україні

Захист держави 2157 переглядів Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 11.02.2016 14:22 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

Ще 15 російських телеканалів заборонили для показу в Україні
Ще 15 російських телеканалів заборонили для показу в Україні
Національна рада з питань телебачення та радіомовлення вилучила із переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України, 15 російських каналів.

Рішення було прийнято за результатами моніторингу каналів, які ретранслюються в кабельних мережах України.

Про це повідомили у прес-службі Нацтелерадіо.

Рішення про заборону набуде чинності за місяць після лпублікування, тобто 11 березня.

Відтепер на території країни не можуть ретранслюватися такі телеканали: «Совершенно секретно», «Кто есть кто», «Шансон-ТВ», «Парк развлечений», «Мир сериала», «Авто плюс», «Кухня ТВ», «КХЛ», «Наука 2.0», «Моя планета», «Телекафе», «Боец», «Время: далекое и близкое», «Настоящее Страшное Телевидение» («НСТ») і «Сарафан».

За словами голови Нацтелерадіо Юрія Артеменка, що основними причинами для вилучення стали порушення законодавства щодо національної безпеки і законодавства про рекламу.

Тут ідеться про показ персон, внесених до Переліку осіб, які створюють загрозу національній безпеці, і показ реклами, яка в Україні заборонена в ефірі іноземних телерадіоорганізацій, якщо вони не підпадають під юрисдикцію держав˗членів ЄС або держав, що ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення.

Наприклад, відзначають у регуляторі, в ефірі «Совершенно секретно» 28 січня зафіксовано трансляцію документального фільму «Ксения Раппопорт. Игра без правил», що містив інтерв’ю з М. Пореченковим.

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Захист держави»:
Loading...
  
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Нація або спільнота людей, що не використовуватиме свій інтелект, уважається за тварин, котрі не мають інтелекту взагалі. Таких людей можна використовувати як робочу худобу або матеріал залежно від вибору чи уподобань”
Таємна доктрина так званої «Більдерберзької групи»

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 
Опитування:

Україна сьогодні -
Окупована країна
Незалежна і самостійна
“Бананова республіка”
Час покаже









 

 

 
Яндекс цитування Internet Map Счётчик тиц и PR Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2017.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.