Аратта - На головну

21 січня 2017, субота

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта у twitter Аратта ВКонтакті Аратта в YouTube
  Українські словники on-line Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Глухів (Сумська область) 12 травня 1870 року, поширилися звістка, що їх знаменитому земляку Артемію Яковичу Терещенко, відомому цукрозаводчику та меценату височайшим указом надано потомственне дворянство. Сини згодом гідно продовжували його справу. А от численні онуки, вже стали прикладати свої здібності в інших іпостасях. Михайло Іванович Терещенко був міністром фінансів та закордонних справ в уряді О.Керенського; Федір Федорович Терещенко був талановитим авіаконструктором, вельми високо цінувався Жуковським, й літаки його конструкцій були прийняті на озброєння російською армією в І Світовій війні...

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)


Погода в Україні:
 

Наш банер

Наш банер


Захоплення в Росії медіахолдингу РБК є політично мотивованим

Імперія «Совок» 1374 перегляди Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 16.05.2016 12:00 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

Захоплення в Росії медіахолдингу РБК є політично мотивованим
Захоплення в Росії медіахолдингу РБК є політично мотивованим
Міжнародна недержавна організація «Репортери без кордонів» назвала звільнення в Росії головни редакторів холдингу РБК «важким ударом по незалежній журналістиці»

Про це йдеться в заяві міжнародної організації.

13 травня керівництво групи звільнило головного редактора газети РБК Максима Солюса, за ним пішла шеф-редактор холдингу Єлизавета Осетинська і головний редактор інформаційного агентства РБК Роман Баданін. Це сталося після публікації статті «Напроти «палацу Путіна» під Геленджиком розпочнуть вирощувати устриць».

«Доводиться констатувати, що в Росії більше не залишилося місця розслідуванням і репортажам – тому, що лежить в основі якісної журналістики. Широкомасштабна корупція та інші протиправні дії влади перетворилися, вочевидь, на найбільш охоронювані державні таємниці», –наголошують у своїй заяві «Репортери без кордонів».

Раніше в Кремлі спростували заяви про причетність до звільнень. Речник Путіна Дмитро Пєсков заявив, що РБК – приватний інформаційний холдинг, кадрові питання в якому вирішують керівництво і власники компанії.

Холдинг «РБК», зокрема, його телеканал, був одним із небагатьох російських засобів інформації, який під час висвітлення українсько-російського конфлікту поруч із офіційною позицією Москви надавав можливість для дискусії українській стороні.

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Імперія «Совок»»:
Loading...
  
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Підозр у людини тим більше, чим менше вона знає”
Френсіс Бекон

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 
Опитування:

Україна сьогодні -
Окупована країна
Незалежна і самостійна
“Бананова республіка”
Час покаже









 

 

 
Яндекс цитування Internet Map Счётчик тиц и PR Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2017.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.