Аратта - На головну

21 липня 2017, п`ятниця

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в селі Лемеші (Чернігівська область) на початку XVIII століття народився хлопчик Олексій Розум. У вільний від випасу корів час, він співав у сільскому церковному хорі, де був помічений, відправлений до Петербургу й згодом став графом Розумовським й вінчаним чоловіком імператриці Елизавети (щоправда без права престолонаслідування). Брат графа Кирило у 18 років (!!!) очолив петербургську академію наук, а згодом ще й став гетьманом Лівобережної України...

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)


Погода в Україні:
 

Наш банер

Наш банер


Телеканал “біло-блакитних” припинив мовлення

Телебачення 5777 переглядів Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 15.05.2007 11:36 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

У “батьки” скінчився “золотий запас”?
У “батьки” скінчився “золотий запас”?
У понеділок, 14 травня, о 20:05 зупинено мовлення на Першому діловому каналі, власником якого є народний депутат від Партії регіонів Ігор Шкіря. Працівники каналу оголосили страйк.

Як повідомляє Телекритика, за словами журналіста Олександра Соболя, колишнього працівника каналу, екс-випускового редактора програми Бізнес on-line, причиною страйку стала значна заборгованість власника каналу перед його працівниками.

Випускаючий редактор економічної редакції Першого ділового Ярослав Загреба відмовився коментувати ситуацію. Телекритика також повідомляє, що не змогла додзвонитися самому Шкірю (депутат не брав трубку), а його помічниця Тетяна Полубенець на прохання прокоментувати ситуацію заявила, що є помічником депутата "з державних питаннях", а ситуація на телеканалі - "його комерційні справи".

Олександр Соболь пояснює "мовчанку" менеджменту телеканалу настирливими вимогами власника "не виносити сміття з хати", а грошовий борг, вважає журналіст, сприяє мовчанню працівників каналу.

Після двох годин страйку в ефірі телеканалу замість "матрацу" з’явилися телевізійні заставки та рекламні ролики.

Заступник директора Першого ділового пояснює відсутність ефіру ввечері 14 травня «технічними проблемами»

Заступник директора з розвитку Першого ділового каналу (ЗАТ «Українська незалежна телерадіокомпанія «Заграва») Олександр Чайковський у телефонній розмові з «ТК» заявив, що на каналі все гаразд, а тимчасову відсутність ефіру ввечері 14 травня пояснив «техническими проблемами, связанными со становлением канала». Ці проблеми, за його словами, вже вирішені. Інформацію про невиплату працівникам зарплатні та наміри керівництва звільнити кільканадцять осіб, що, за словами джерел «ТК», було причиною вчорашніх подій, пан Чайковський спростовує.

Журналісти Першого ділового відмовляються коментувати події на каналі публічно, побоюючись, що через це не отримають зарплатні. З неофіційних коментарів відомо, що значній частині колективу було суттєво урізано зарплату; рішення про це приймав особисто Ігор Шкіря на основі звітів про виконану роботу. Після того, як працівники каналу не вийшли в ефір, власник уперше за три місяці прибув на канал і провів індивідуальні співбесіди з незадоволеними.

Сьогодні, за повідомленням джерела «ТК», значна кількість працівників Першого ділового не вийшла на роботу. Зараз на каналі перебувають близько 10 осіб.

У лютому 2007 року на Першому діловому вже відбувся конфлікт через урізання зарплатні.

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Телебачення»:
Loading...
  
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Чудо не суперечить законам природи - воно суперечить нашим уявленням про неї ”
Блаженний Августин

 
 
Опитування:

Україна сьогодні -
Окупована країна
Незалежна і самостійна
“Бананова республіка”
Час покаже







 

 

 
Яндекс цитування Internet Map Счётчик тиц и PR Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2017.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.