Аратта - На головну

27 березня 2017, понеділок

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта у twitter Аратта ВКонтакті Аратта в YouTube
  Українські словники on-line Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Глухів (Сумська область) 12 травня 1870 року, поширилися звістка, що їх знаменитому земляку Артемію Яковичу Терещенко, відомому цукрозаводчику та меценату височайшим указом надано потомственне дворянство. Сини згодом гідно продовжували його справу. А от численні онуки, вже стали прикладати свої здібності в інших іпостасях. Михайло Іванович Терещенко був міністром фінансів та закордонних справ в уряді О.Керенського; Федір Федорович Терещенко був талановитим авіаконструктором, вельми високо цінувався Жуковським, й літаки його конструкцій були прийняті на озброєння російською армією в І Світовій війні...

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)


Погода в Україні:
 

Наш банер

Наш банер


Донецьким журналістам не можна з’являтися на «5 каналі»? Їх виганяють

Телебачення Регіон: Донецька область 5822 перегляди Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 28.08.2006 21:23 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

Незалежна профспілка журналістів Донецької області почала збір підписів на підтримку журналіста Кирила Сазонова, який у неділю був звільнений з роботи на інтернет-сайті «Ура-Інформ».

Сазонов стверджує, що його звільнили у зв'язку з тим, що 22 серпня він вийшов у прямому ефірі на "5 каналі" з репортажем про події на місці авіакатастрофи авіалайнера Ту-154.

Журналіст пов'язує це з політикою видання "Ура-Інформ", керівництво якого визнало неможливим його роботу на сайті у зв'язку із виходом в ефір "5 каналу".

У свою чергу директор "Ура-Інформ" Ірина Брік спростовує подібні заяви і стверджує, що журналіст був "звільнений у зв'язку з погіршенням якості написаних ним матеріалів".

За словами Брік, Сазонов працював одночасно в кількох виданнях, і останнім часом якість його матеріалів "залишала бажати кращого".

"Кирило просто перестав встигати. Ми закривали на все очі (суміщення праці в інших виданнях), поки це не шкодило "Ура-Інформ", - зазначила Брік.

Директор підкреслила, що під час авіакатастрофи російського Ту-154 Сазонов "взяв у редакції контакти, апаратуру і відправився на місце подій". При цьому від журналіста вимагали видачі новин.

Брік стверджує, що Сазонов дав виданню з місця подій "пару новин", тоді як він виходив з повідомленнями в ефір "5 каналу", не представляючись журналістом "Ура-Інформ".

За словами директора, Сазонов працює у виданні "з листопада минулого року, приблизно в травні він одружився, у нього народилася дитина".

Брік заявляє, що для видання не має значення, на якому саме каналі виходив в ефір Сазонов: "Він просто перестав встигати".

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Телебачення»:
Loading...
  
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Ваша так звана релігія діє як опій: вона заманює і приглушує болі замість того, щоб надати сили”
Новаліс

 
Реклама на порталі
 
Опитування:

Україна сьогодні -
Окупована країна
Незалежна і самостійна
“Бананова республіка”
Час покаже









 

 

 
Яндекс цитування Internet Map Счётчик тиц и PR Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2017.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.