Аратта - На головну

23 вересня 2017, субота

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Глухів (Сумська область) 12 травня 1870 року, поширилися звістка, що їх знаменитому земляку Артемію Яковичу Терещенко, відомому цукрозаводчику та меценату височайшим указом надано потомственне дворянство. Сини згодом гідно продовжували його справу. А от численні онуки, вже стали прикладати свої здібності в інших іпостасях. Михайло Іванович Терещенко був міністром фінансів та закордонних справ в уряді О.Керенського; Федір Федорович Терещенко був талановитим авіаконструктором, вельми високо цінувався Жуковським, й літаки його конструкцій були прийняті на озброєння російською армією в І Світовій війні...

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)


Погода в Україні:
 

Наш банер

Наш банер


Українців-власників ЗМІ стає ще менше

Медіа 7086 переглядів Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 10.02.2010 18:42 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

Порівняно з 1+1, Главред-медіа коштувала Коломойському копійки
Порівняно з 1+1, Главред-медіа коштувала Коломойському копійки
Олександр Третьяков озвучив суму, за яку продав свою частку в медіакомпанії “Главред-медіа” та інших пов’язаних з ним медіактивів партнеру Ігорю Коломойському. Вона склала $ 4 млн.

Крім того, тепер уже єдиний власник холдингу зобов'язався інвестувати в нього близько $ 12 млн для погашення боргів, в тому числі із зарплати співробітникам. Олександр Третьяков пробув власником “Главред-медіа” три роки.

Про те, що Коломойський викуповує частку Третьякова в холдингу, повідомлялося ще минулого тижня - з посиланням на анонімні джерела. Нібито між співвласниками виник конфлікт, який і став причиною скорочення фінансування компанії. Нагадаємо, фінансові проблеми в компанії поставили на межу закриття журнали “Профіль” і “Главред”, а газета “Известия в Украине” на час призупинила вихід.

Крім цих видань, до складу холдингу входять: газета “Новая”, журнали “ТелеCity” та “Телекритика”, телеканал CITI і ряд сайтів, зокрема glavred.info і telekritika.ua, яка і повідомила суму угоди. Також до холдингу близькі “Газета по-киевски” та інформагентство УНІАН.

Нагадаємо, недавня покупка Коломойським всіх акцій Central Media Enterprises в телеканалі 1+1 коштувала істотно дорожче - $ 300 млн.

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Медіа»:
Loading...
  
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Ми розпалюємо вогонь творящий. Якщо він гріє – хай. Втручатися не можемо, бо будь-яке насилля, навіть во ім’я істини, неминуче породить дисгармонію”
Олесь Бердник

 
 
Опитування:

Україна сьогодні -
Окупована країна
Незалежна і самостійна
“Бананова республіка”
Час покаже







 

 

 
Яндекс цитування Internet Map Счётчик тиц и PR Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2017.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.