Аратта - На головну

24 травня 2017, середа

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- найдовший духовий музичний інструмент в світі - це трембіта, — конічна дерев’яна труба без бокових отворів. ЇЇ довжина може досягати чотирьох метрів. Діапазон трембіти — дві з половиною октави. Її звуки чутно більш ніж за десять кілометрів. Цей традиційний для жителів українських Карпат інструмент і досі використовується. Трембітарі сповіщають горян про важливі події. Якщо Ви включите до програми своєї подорожі один з фестивалів краю, то обов’язково познайомитеся з незвичайним інструментом.

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)


Погода в Україні:
 

Наш банер

Наш банер


Вчені довели марність інтелектуальних ігор для мозку

У світі науки 2894 перегляди Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 21.04.2010 03:41 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

Ефективність інтелектуальних тренінгів для розвитку загальних розумових здібностей дорівнює нулю
Ефективність інтелектуальних тренінгів для розвитку загальних розумових здібностей дорівнює нулю
Вчені довели марність вправ для головного мозку, спрямованих на підвищення загальних розумових здібностей людей і застосовуваних в масі комерційних програм.

Як повідомляється в статті дослідників, прийнятій до друку в журналі Naturе, вправи, розроблені на думку їхніх авторів для тренування пам’яті, обґрунтованості прийняття рішень, планування, покращення навиків орієнтування у просторі і для зосередження уваги, насправді призводять до покращення якості виконання лише тих завдань, з якими люди зіштовхуються під час тренування. При цьому вони не підвищують якість і швидкість виконання навіть тих розумових завдань, до яких вони схильні, не говорячи вже про всі інші, повідомляє РІА Новості.

Автори дослідження, проведеного групою вчених під керівництвом Едріана Оуена (Adrian Owen) з відділення наук про мозок і свідомості Британської ради з медичних досліджень, задіяли у своїй роботі 11 тисяч 430 добровольців, залучених для участі в проекті британського телеканалу BBC1 "Bang Goes The Theory".

Всі добровольці проходили спочатку тестування розумових здібностей, після чого протягом шести тижнів повинні були в рамках проекту хоча б 10 хвилин на день присвячувати виконання вправ зі спеціально підготовленого набору, доступного через Інтернет.

За словами вчених, набір складався на основі великої кількості комерційно доступних програм, які, зі слів їхніх розробників, повинні покращувати загальні розумові здібності людини.

Незважаючи на те, що ці програми користуються великою популярністю, а індустрія подібних програм, що найчастіше надаються людині у формі комп'ютерних інтелектуальних ігор, оцінюється в мільйони фунтів стерлінгів, їхня ефективність до сих пір не була підтверджена даними наукових досліджень.

У результаті команда Оуена з’ясувала, що ефективність подібних програм дорівнює нулю. Все, чого домоглися учасники шеститижневого експерименту, - це покращення своїх здібностей виконувати ті самі розумові завдання, які були представлені у програмі інтелектуальних ігор.

"Результати абсолютно чіткі. Ми не виявили статистичної різниці між покращеннями, що спостерігалися у тих, хто пройшов розроблену нами програму інтелектуальних ігор, і тими людьми, які аналогічний час просто проводили в інтернеті", - сказав Оуен.

"Багато хто з нас грає в інтелектуальні ігри, вважаючи, що ці тренінги, вартістю в мільйони фунтів стерлінгів, можуть підвищити власний інтелектуальний рівень і зробити нас краще в плані виконання повсякденних завдань, проте до останнього часу наукового підтвердження їхньої ефективності не існувало. Ми спробували в рамках нашого телевізійного проекту отримати відповідь на запитання: чи варті ці інтелектуальні ігри грошей? Ми його отримали", - підсумував Даллас Кемпбелл (Dallas Campbell), ведучий телепрограми.

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «У світі науки»:
Loading...
  
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

3нання буває двох видів. Ми самі знаємо предмет або ж знаємо, де знайти про нього відомості ”
Бенджамін Франклін

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 
Опитування:

Україна сьогодні -
Окупована країна
Незалежна і самостійна
“Бананова республіка”
Час покаже







 

 

 
Яндекс цитування Internet Map Счётчик тиц и PR Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2017.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.