Грошова цензура. Сліди знову ведуть до регіоналів

Автор/джерело -  © Телекритика



Дата публiкацiї - 9.02.2007 18:55 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=2137

На Першому діловому каналі назріває конфлікт між колективом та менеджментом.

Головний редактор телеканалу Світлана Коляда повідомила, що з суми зарплатні за січень усьому колективу вирахували гроші за тиждень вихідних, а також ще 10%.

«З мене, як головного редактора, зняли ще більшу суму – за те, що в ефірі каналу був сюжет зі Львова про те, як місцева влада виділила додаткові кошти на оплату комунальних послуг ветеранам УПА. Сюжет був абсолютно збалансованим, у ньому були представлені різні точки зору (зокрема, й комуністів). Мені пояснили це тим, що такого сюжету не може бути в нашому ефірі з політичних причин», - розповідає Світлана.

За її словами, вказівка щодо штрафу була дана власником каналу (за неофіційною інформацією, каналом володіє народний депутат Ігор Шкіря): «Наш бухгалтер сказала мені: «Я нічого не розумію, але була команда – зняти гроші за сюжет зі Львова». Після цього я зателефонувала помічниці інвестора, яка підтвердила, що це було його рішення. Я розцінюю це як політичний тиск».

Світлана каже, що причиною зняття 10% зарплати за січень були названі занадто низькі рейтинги каналу. Оштрафовано було навіть тих, хто працював на Новий Рік. Сьогодні о 17 годині колектив спілкуватиметься з генеральним директором каналу Ларисою Єфремовою; на зборах ставитиметься питання про неправомірність штрафу.

Сама Світлана Коляда ще не знає, чи залишиться працювати на Першому діловому.

Як стало щойно відомо з джерел на каналі, керівництво Першого ділового повідомило колективу, що планується звільнення головного редактора каналу Світлани Коляди та головного режисера Андрія Журавля.

За словами Світлани Коляди, вона подала заяву на звільнення ще вчора, Андрій Журавель - сьогодні.

Як повідомлялося раніше, у липні 2006 року супутниковий канал «Заграва» (ЗАТ «Українська незалежна телерадіокомпанія «Заграва», голова правління – Віталій Храбан) змінив своє програмне наповнення і був перейменований на «ТВ-1».

Після ребрендингу, що відбувся 20 листопада, канал став називатись Першим діловим. Засновником каналу є ТзОВ «Виробниче об’єднання «ІЛІТАШ», президентом якого є (або, принаймні, був донедавна) народний депутат, член фракції Партії регіонів Ігор Шкіря


 
Счётчик тиц и PR

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2019.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
© Автор проекту - Валерій Колосюк.