Дочку і зятя Тимошенко побили просто так

Автор/джерело -  © УНІАН

Дата публiкацiї - 23.06.2008 17:28 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=5304

Шон Карр вважає, що під час інциденту в Одесі на пляжі Ланжерон правоохоронці перевищили свої повноваження, але просить не надавати цьому випадку політичного забарвлення. Колеги-байкери вважають, що молоде подружжя били за чиїмось наказом.

У коментарі Карр повідомив, що з 19 по 21 червня він разом зі своєю дружиною Євгенією Карр перебував в Одесі, де вони мешкали у готелі „Немо” на території міського пляжу Ланжерон.

"Увечері 20 червня ми з дружиною на мотоциклі поверталися з міста до готелю разом з моїми товаришами-байкерами. Вони безперешкодно проїхали на територію пляжу під аркою, а я, оскільки мій мотоцикл завеликий для подібного маневру, під’їхав до шлагбауму і попросив охоронців пропустити нас, пояснивши, що ми мешкаємо в цьому готелі. В мене не було жодних сумнівів щодо адекватності моїх дій, оскільки по-перше, саме в цей момент повз відкритий шлагбаум проїжджав автобус, а по-друге, напередодні я кілька разів безперешкодно проїжджав до готелю поряд з шлагбаумом, навіть пошкодив мотоцикл. До того ж, жодного попереджувального знаку про заборону руху там не було", - розповів Карр.

За його словами, "охоронці, нічим не мотивуючи свого рішення, досить грубо відмовилися підняти шлагбаум, розмовляли з нами зухвало, образливо і агресивно та не назвали себе. Після того, як моя дружина зробила їм зауваження за грубість, один з них підійшов до мотоцикла і скинув Євгенію на землю та скрутив їй руки за спиною. Звісно, що за таких обставин я не міг діяти інакше як стати на захист своєї дружини. Після цього охоронці накинулися на мене, викрутили руки і одягли на ручники. Одну руку викрутили так, що було травмовано плечовий суглоб. Трохи згодом наручники зняли, але ми з Євгенією за власною ініціативою вирушили до міліції, щоб написати заяву про те, що сталося".

З огляду на вищесказане, зауважив Карр, він вважає, що "охоронці на публічній зоні відпочинку Ланжерон перевищили повноваження. Я шкодую про те, що сталося, але я був змушений захищати свою дружину. Просив би не надавати цьому приватному інциденту політичного забарвлення".

В інциденті з зятем прем'єр-міністра Шоном Карром і його дружиною Євгенією Тимошенко, що стався у п`ятницю ввечері в Одесі, зачинателями були представники внутрішніх військ.

Цю версію підтвердив Андрій Федорко (на прізвисько Гоблін), організатор фестивалю байкерів "Гоблін-шоу", у якому мав виступити соліст британської рок-групи Death Valley Scream Шон Карр.

"По дорозі вони (Карр і Євгенія Тимошенко) вирішили перекусити, але щойно під'їхали до пляжу Ланжерон, міліціонери почали бити Шона. Думаю, він отримав за те, що є байкером", - сказав він.

"Я добре знаю Шона, він не міг накинутися з кулаками на міліцію. Якби хлопці доїхали до стадіону, нічого подібного б не сталося. І з нами, на стадіоні, вони були б у повній безпеці", - упевнений Федорко.

Він також сказав, що не знає, "про який шлагбаум розповідають, що нібито не підняли перед мотоциклом Шона". "Але до ресторану, у який направлялися Шон і Женя, зазвичай пропускають автомобілі по "липових ксивах". Видно, був такий наказ зверху – "мочити" тих, хто на мотоциклах", - гадає Федорко.

"Пригадуєтьяся, коли я захотів запросити Каррів, мені шепнули, що не варто цього робити, тому що в усіх усюди будуть проблеми. І, мовляв, ти не будеш розуміти, звідки вони. У результаті Шон так і не виступив на шоу", - сказав організатор "Гоблін-шоу".

Як повдомлялося раніше, МВС офіційно визнало факт перевищення повноважень військовослужбовцями внутрішніх військ. Наразі вони знаходяться на території військової частини, а за фактом їхніх дій ведеться службове розслідування.

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
© Автор проекту - Валерій Колосюк.