Аратта - На головну

25 квітня 2024, четвер

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Живописець Караваджо писав картини-фотографії, використовуючи порошок зі світлячків

Відкриття 26626 переглядів

Опубліковано - 2.12.2008 02:59 | Всі новини | Версія для друку

“Узяття Христа під варту”
“Узяття Христа під варту”
Розкрито секрет великого італійського живописця Відродження Мікеланджело Караваджо: в основі його картин - фотографія.

З такою сенсаційною заявою виступила дослідник флорентійського інституту Sachi Роберта Лапуччі, яка опублікувала свої висновки в щомісячному журналі з мистецтва Stile Arte.

За її словами, Караваджо перетворив свою майстерню на темну кімнату з невеликим отвором в стелі, через який за допомогою двоопуклої лінзи та увігнутого дзеркала відображалися предмети, що художник переносив на полотно.

Проте сенсаційне відкриття полягає не в цьому, оскільки відомо, що так звана "камера обскура" широко використовувалася середньовічними художниками для створення ескізів, а техніка що з'явилася лише в кінці ХIХ століття фотографії були описані в працях геніального Леонардо да Вінчі (фокус, ракурс, перспектива, якими він сам користувався в своєму живописі).

Караваджо ж винайшов спеціальний порошок зі світляків, що дозволяв йому працювати в абсолютній темряві. Після ретельної експертизи і аналізу полотен художника Лапуччі виявила на них сліди флуоресціюючих фоточутливих субстанцій.

Таким чином, як вважає дослідник, Караваджо, за допомогою цього порошку, що "світиться", і використовуючи "темну", отримував короткочасні флуоресцентні зображення предметів прямо на полотні, тобто аналог фотографії, яка складала базу для кінцевої картини, написаної маслом.

Нагадаємо, що одне з унікальних полотен Караваджо - “Узяття Христа під варту” було викрадене влітку з Одеського музею Західного і Східного мистецтва.

До відома, Караваджо (1573-1610) відомий як один з найбільш революційних творців свого часу, винахідник безлічі інноваційної техніки, найбільш відома з якої - його приголомшлива майстерність "світла-тіні".
“Призвання св.Матвія” 1599-1600, Сан Луіджі дее Францезі, Рим
“Призвання св.Матвія” 1599-1600, Сан Луіджі дее Францезі, Рим


Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Відкриття»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Той, хто проявляє жалість до ворога, безжалісний до самого себе”
Френсіс Бекон

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.