X

Вітаємо на нашому сайті!



У Вас встановлене розширення AdBlock або подібне. Будь ласка, додайте наш сайт до білого списку, - тим самим Ви сприятимете його розвитку, - адже сайт не утримується олігархами.
Аратта - На головну

17 червня 2021, четвер

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- свій шлях до Місяця радянський «Луноход» розпочав в Україні. Для підготовки команди, що ним керувала, та для випробовувань самого апарата в кримських горах під Сімферополем було створено спеціальний «місяцедром». У 70-х на Місяць було запущено всього два «трактори» — «Луноход-1» та «Луноход-2». Під час виконання місячної місії «трактористи» теж знаходилися в Криму — у центрі керування в селищі Шкільне. Пізніше зі Шкільного керували роботою космічних кораблів «Союз», брали участь у здійсненні першої міжнародної стиковки «Союз»-«Аполон», відстежували перший, і єдиний, політ радянського «човника» «Буран». Після проголошення незалежності України центр у Криму було майже повністю знищено...

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)


Погода в Україні:
 

Наш банер

Наш банер


Незалежне білоруське видання TUT.by заблокували. Проти нього відкрили справу

Імперія «Совок» 956 переглядів Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 18.05.2021 17:54 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

Незалежне білоруське видання TUT.by заблокували. Проти нього відкрили справу
Незалежне білоруське видання TUT.by заблокували. Проти нього відкрили справу
Щодо працівників порталу TUT.by, одного з найбільших незалежних ЗМІ Білорусі, відкрили справу за статтею про ухилення від сплати податків. Сайт заблокували за рішення міністерства інформації.

Зранку у вівторок в редакцію видання в Мінську з обшуком прийшли працівники департаменту фінансових розслідувань (ДФР) комітету держконтролю Білорусі.

Також силовики прийшли додому до кількох журналістів та головного редактора TUT.by Марини Золотової.

Обшук проходить і вдома в журналістки Олени Толкачової, відомої тим, що висвітлювала минулорічні протести в Білорусі. У вересні її вже затримували.

Наразі статус Толкачової у новій справі не визначений, пише TUT.by.

Повідомляється також про затримання журналістів і фотографів, які приїхали в редакцію TUT.by зранку у вівторок.

З посиланням на матеріали справи місцеві ЗМІ повідомляють, що серед фігурантів - директор і головний бухгалтер видання.

У редакції видання припинили відповідати на дзвінки, її двері заклеєні чорним поліетиленом. У TUT.by кажуть, що обшуки проходять і в регіональних відділеннях.

Лідер білоруської опозиції Світлана Тиханоська заявила, що обговорює "розгром" видання з представниками ЄС.

В заяві департаменту фінансових розслідувань йдеться, що справу відкрили за статтею про ухилення від сплати податків в особливо великому розмірі.

За версією слідства, сайт став резидентом білоруського Парку високих технологій, завдяки чому користувався податковими пільгами.

Пов’язана з сайтом юридична особа необґрунтовано користуватися пільгами і завдала великих фінансових збитків державі, заявили в ДФР.

Згодом міністерство інформації країни оголосило про блокування доступу до сайту. В заяві йдеться, що це зробили через публікацію матеріалів з "інформацією від імені незареєстрованого фонду BYSOL".

Наразі сайт недоступний.

Світлана Тихановська у своєму відеозверненні назвала ситуацію "умисним вбивством" ЗМІ.

TUT.by - одне з небагатьох незалежних ЗМІ у Білорусі. Сайт активно висвітлював минулорічні протести проти Олександра Лукашенка.

У вересні TUT.by тимчасово позбавили акредитації за позовом міністерства інформацію, яке побачило у статтях видання "недостовірну інформацію", яка завдає шкоди державним інтересам.

Раніше МЗС Білорусі також позбавив акредитації на роботу в країні кореспондентів кількох іноземних ЗМІ - зокрема двох журналістів Російської служби BBC.

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Імперія «Совок»»:
  
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Навчаючи інших, ми вчимося самі”
Сенека

 
 
Опитування:

Україна сьогодні -
Окупована країна
Незалежна і самостійна
“Бананова республіка”
Час покаже







 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2021.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.