Аратта - На головну

10 червня 2026, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Глухів (Сумська область) 12 травня 1870 року, поширилися звістка, що їх знаменитому земляку Артемію Яковичу Терещенко, відомому цукрозаводчику та меценату височайшим указом надано потомственне дворянство. Сини згодом гідно продовжували його справу. А от численні онуки, вже стали прикладати свої здібності в інших іпостасях. Михайло Іванович Терещенко був міністром фінансів та закордонних справ в уряді О.Керенського; Федір Федорович Терещенко був талановитим авіаконструктором, вельми високо цінувався Жуковським, й літаки його конструкцій були прийняті на озброєння російською армією в І Світовій війні...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Американські вчені знайшли найкращу антивікову дієту

Охорона здоров`я 7415 переглядів

Опубліковано - 2.02.2010 04:27 | Всі новини | Версія для друку

Американські вчені знайшли найкращу антивікову дієту
Американські вчені знайшли найкращу антивікову дієту
Науковці з американського Університету штату Каліфорнія склали список продуктів, споживання яких найбільш ефективно допомагає сповільнити процеси старіння.

Очолив список риб'ячий жир, названий вченими "еліксиром молодості", пише АМІ-ТАСС.

Як відомо, найбільш корисне в риб'ячому жирі - це кислоти Омега-3*, що знаходяться в ньому . У ході досліджень дослідники визначили, що ці кислоти захищають від розпаду оболонку, яка покриває ДНК всередині клітини. Омега-3 перешкоджає укороченню теломер - кінцевих ділянок хромосом. Це допомагає збільшити термін життя клітин і, відповідно, уповільнити процес старіння всього організму. Крім того, риб'ячий жир запобігає розвитку артрозу - захворювання, що деформує суглоби.

До меню всіх довгожителів входять страви, приготовані з порід риб, які мають великий вміст Омега-3. Серед них - страви з лосося, сардини, скумбрії і форелі. Ці ж кислоти також можна знайти у волоських горіхах, гарбузовому насінні, соєвих бобах. Медики також рекомендують приймати риб'ячий жир щоденно у вигляді капсул.

Якщо риб'ячий жир вважається кращим засобом у боротьбі з віком, то в боротьбі з раковими клітинами допомагає гранатовий сік, його ж називають "природного віагрою". Він також корисний при зниженому тиску.

Серед інших джерел життєво важливих поживних компонентів, вчені назвали м'ясо, яке являє собою джерело білка, а також свіже молоко і яйця. Кращими овочами названі капуста (як білокачанна, так і броколі або брюссельська), цибуля і часник.

Що стосується фруктів, то тут пальма першості належить яблукам, цілюща сила яких перевірена довгою історією людства. Серед напоїв справжнім еліксиром здоров'я вченими названий зелений чай.

Омега 3 - клас поліненасичених жирних кислот.

Містяться в деяких морських і рослинних жирах. Володіють широкою дією на різні системи організму. Разом з Омега-6 зараховані до так званих «незамінних» жирних кислот, які організм не може синтезувати самостійно і які повинні надходити з їжею.

Недостатність кислот Омега-3 в живленні людини сприяє розвитку серцево-судинних захворювань, оскільки в умовах дефіциту Омега-3 різко зростає здатність холестерину низької щільності утворювати на стінках судин атеросклерозні бляшки. Морські і рослинні жири сприяють поліпшенню мозкової діяльності.

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Охорона здоров`я»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Тільки люди розумом убогі, особливо недоумки та ідіоти, позбавлені національних прикмет”
Арсен Річі

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2026.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.